Nejčastější dotazy

Zde najdete odpovědi na vaše nejčastější dotazy. 

Jaké druhy zboží nabízíte na prodej?

Poskytujeme k prodeji různé druhy obrazů, konkrétně obrazy na plátně, panelové obrazy, ručně malované obrazy, obrazy s hodinami a tapety, dále malování podle čísel, plakáty, nálepky na zeď a jiné produkty.

 

Jsou produkty nové?

Samozřejmě, všechny naše produkty jsou vyráběny ihned po objednání, a tedy jsou nové.

 

Jaké materiály používáte na výrobu vašich obrazů, tapet, samolepících fólií a samolepek?

Na tištěných obrazech používáme pouze vysoce kvalitní a ekologické barvy bez zápachu (vyráběné na vodní bázi), které nevypouštějí škodlivé látky do ovzduší a na ručně malovaných obrazech používáme kvalitní akrylové barvy.

Obrazy tiskneme ECO - solventním tiskem na kvalitní polyesterová plátna, které se používají na fotografický tisk - canvas a ručně malované obrazy malujeme na kvalitní hrubé umělecké, bavlněná plátna. Plátna se vyznačují obrovskou voděodolností a jsou natahované na vnitřní rámy (blindrámy) z přírodního borovicového dřeva a MDF rámy s tloušťkou 1,7 - 2 cm.

Obrazy mají potištěné a pomalované boky, a proto není třeba vnější rám.

Tapety a nálepky na zeď vyrábíme pouze z odolných kvalitních a ekologických materiálů.

 

Kdo maluje vaše ručně malované obrazy?

Naše ručně malované obrazy malují anonymní kvalifikovaní malíři, kteří pracují pro naši firmu.

 

Jsou obrazy připraveny k zavěšení na stěnu? Obsahuje balení i materiál potřebný na zavěšení obrazu?

Samozřejmě, balení obsahuje ZDARMA i šrouby s hmoždinkami a háčky na zavěšení obrazu a k tomu šablonu na vrtání otvorů na zeď.

 

Co znamená, že jsou tapety vliesové nebo samolepící? Jaký je mezi nimi rozdíl?

Rozdíly mezi vliesovými a samolepicími tapetami najdete více popsány >>> ZDE.

 

Jsou tapety připravené k nalepení na zeď? Obsahuje balení i lepidlo?

Samozřejmě, ke vliesovým tapetám přibalujeme i lepidlo ZDARMA.

 

Vypadají barvy produktů i ve skutečnosti stejně jako na obrázcích v e-shopu?

Barvy produktů ve skutečnosti vypadají téměř identicky jako na obrázcích v e-shopu. Mohou se mírně lišit kontrastem nebo jasem, což může být ve velké míře způsobeno nastavením monitoru.

 

Je nutné se u vás před nákupem zaregistrovat?

Ne, u nás není nutné se před nákupem zaregistrovat.

 

Jaké jsou u vás možnosti platby?

U nás se dá platit v hotovosti při převzetí - dobírkou nebo bezhotovostně platbou předem převodem/vkladem na účet a předem platební kartou. Více info o možnostech platby naleznete zde >>> ZDE.

 

Jaké jsou u vás možnosti dopravy?

Zásilky odesíláme 123 kurýrem a Packetou. Více info o možnostech dopravy naleznete zde >>> ZDE.

 

Nabízíte i dopravu zdarma?

Ano, dopravu zdarma nabízíme při nákupu nad 2499 Kč.

 

Poskytujete i možnost osobního odběru na vaši adrese?

Bohužel, osobní odběr přímo v sídle firmy není možný, neprovozujeme kamennou prodejnu.

 

Jak rychle vybavujete objednávky?

Objednávka bývá obvykle vybavena ihned a odeslána do 5-7 pracovních dní. V některých případech, jako například ručně malované obrazy je dodací lhůta 30 pracovních dnů. Produkty skladem odesíláme do 48 hodin.

 

Proč je dodací doba tak dlouhá?

Delší dodací lhůta v našem e-shopu je zapříčiněna tím, že naše výrobky jsou vyráběny na zakázku po přijetí objednávky. V nabídce máme více než 60 000 produktů a není možné mít všechny skladem. Výhoda výroby zboží na zakázku je taková, že nejsou zaprášené nebo jinak poškozené skladováním. Díky tomu jsou barvy na produktech pestré a syté.

 

Jak dlouhá je záruční doba výrobků, které nabízíte ve vašem e-shopu?

Záruční doba našich výrobků je podle § 620 Občanského zákoníku stanovena na 24 měsíců.

 

Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

V tomto případě je třeba, abyste přešli >>> ZDE a postupovali podle pokynů. V případě nejasností nebo jiných dotazů nás můžete kontaktovat e-mailem na info@gario.cz nebo telefonicky na čísle 00421 908 238 059 a my vás obeznámíme s dalším postupem reklamace.

 

Když mi zboží nesedne rozměrem, barvou nebo se mi nelíbí, mohu ho vrátit?

Samozřejmě, kupující ve smyslu § 7 a násl. zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory o a změně a doplnění některých zákonů, může vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení.

Zboží musí být zasláno zpět tak, aby se během přepravy neznehodnotilo, tj zabalené v obalu, ve kterém bylo doručeno, spolu s kopií faktury. Zboží nesmí být poškozeno, nemůže mít žádné odřeniny, otisky prstů a nemůže být zmačkané. Při obrazech nesmějí být navrtané háčky na zavěšení. Peníze Vám vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy nám bude zboží doručeno zpět na naši adresu. Celý postup najdete >>> ZDE.