Reklamace a vrácení zboží

V první řadě bychom chtěli zdůraznit, že se snažíme všechny případy řešit promptně a v co nejkratším čase. Pracujeme vždy naplno a ke spokojenosti našich zákazníků.

 

Reklamace

Abychom celý proces reklamace urychlili, tak bychom vás poprosili o zaslání detailních informací + fotografií vady na e-mailovou adresu info@gario.cz a my se v co nejkratší době ozveme ohledně dalšího postupu.

Informace o podmínkách reklamace naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.

 

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Spotřebitel má podle zákona právo odstoupit od smlouvy na dálku do 14 dnů bez udání důvodu. U nás je však lhůta prodloužena až do 20 dnů.

Informace o podmínkách vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete >>> ZDE.

 

Zboží je třeba zaslat na naši korespondenční adresu:

Frogman, s.r.o. / 1968F

Rybníky IV 738

760 01 Zlín

 

POZOR: Náklady na přepravu nese kupující!

Podnikatel podle zákona č. 89/2012 Sb., § 1832 odst. 3 není povinen nést náklady na přepravu vráceného zboží.

UPOZORNĚNÍ: Prosíme o odeslání celého obsahu objednávky, a tedy i dárek, děkovný list a originál, popřípadě kopii faktury! Zboží musí být důkladně zabaleno tak, aby se při přepravě nepoškodilo!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení