Reklamace a vrácení zboží
V první řadě bychom chtěli zdůraznit, že se snažíme všechny případy řešit promptně a v co nejkratším čase. Pracujeme vždy naplno a ke spokojenosti našich zákazníků.
Reklamace
Abychom celý proces reklamace urychlili, tak bychom vás poprosili o zaslání detailních informací + fotografií vady na e-mailovou adresu info@gario.cz a my se v co nejkratší době ozveme ohledně dalšího postupu.
Informace o podmínkách reklamace naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Spotřebitel má podle zákona právo odstoupit od smlouvy na dálku do 14 dnů bez udání důvodu.
Informace o podmínkách vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.
Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete >>> ZDE.
Zboží je třeba zaslat na naši korespondenční adresu:
Balkys Trade, s.r.o.
Polom 1104
029 01 Námestovo
Slovenská Republika
POZOR! Náklady na přepravu nese kupující!
Podnikatel podle zákona č. 89/2012 Sb., § 1832 odst. 3 není povinen nést náklady na přepravu vráceného zboží.
UPOZORNĚNÍ: Prosíme o odeslání celého obsahu objednávky, a tedy i dárek, děkovný list a originál, popřípadě kopii faktury! Zboží musí být důkladně zabaleno tak, aby se při přepravě nepoškodilo!