Reklamace a vrácení zboží

V první řadě bychom chtěli zdůraznit, že se snažíme všechny případy řešit promptně a v co nejkratším čase. Pracujeme vždy naplno a ke spokojenosti našich zákazníků.

 

Reklamace

Abychom celý proces reklamace urychlili, tak bychom vás poprosili o zaslání detailních informací + fotografií vady na e-mailovou adresu info@gario.cz a my se v co nejkratší době ozveme ohledně dalšího postupu.

Informace o podmínkách reklamace naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.

 

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Spotřebitel má podle zákona právo odstoupit od smlouvy na dálku do 14 dnů bez udání důvodu. U nás je však lhůta prodloužena až do 20 dnů.

Informace o podmínkách vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete >>> ZDE.

 

Zboží je třeba zaslat na naši korespondenční adresu:

Frogman, s.r.o. / 1968F

Rybníky IV 738

760 01 Zlín

 

POZOR: Náklady na přepravu nese kupující!

Podnikatel podle zákona č. 89/2012 Sb., § 1832 odst. 3 není povinen nést náklady na přepravu vráceného zboží.

UPOZORNĚNÍ: Prosíme o odeslání celého obsahu objednávky, a tedy i dárek, děkovný list a originál, popřípadě kopii faktury! Zboží musí být důkladně zabaleno tak, aby se při přepravě nepoškodilo!